Sponsored

Micro chip hold since 8 september 2022

Martin

Member
First Name
Marty
Joined
Sep 16, 2022
Threads
4
Messages
24
Reaction score
27
Location
Quebec,Canada
Vehicles
F-150 2019
I receive today my VVR from my dealer , my truck just arrived at ramp 6R richards-gerbaur, for people who are waiting since more than 1 year like me, don’t be discouraged, last week I was at 908 modules on motorcraft as built i jump to 1430 modules, 2 days after I receive the confirmation that my truck was shipped. I was checked built on tracking ford but it confirm that microchip was missing before final shipment.
Sponsored

 

GagnonM

Well-known member
First Name
MarieChristine
Joined
Mar 3, 2022
Threads
4
Messages
84
Reaction score
33
Location
Saguenay
Vehicles
F-150 2014
Occupation
Senior Project Manager
I was under the impression that you already received your truck. Just got mine at the dealer last week.
 
OP
OP
Martin

Martin

Member
First Name
Marty
Joined
Sep 16, 2022
Threads
4
Messages
24
Reaction score
27
Location
Quebec,Canada
Vehicles
F-150 2019
I was under the impression that you already received your truck. Just got mine at the dealer last week.
quand j’ai eu l’indicateur construit dans l’application de suivi de Commande, je n’avais pas l’icône expédié de coché, il a pris 1 mois de plus avant d’apparaître. C’est une experience que je ne veux plus vivre de commander , j’espere Prendre ca stock la,prochaine fois.
 

GagnonM

Well-known member
First Name
MarieChristine
Joined
Mar 3, 2022
Threads
4
Messages
84
Reaction score
33
Location
Saguenay
Vehicles
F-150 2014
Occupation
Senior Project Manager
quand j’ai eu l’indicateur construit dans l’application de suivi de Commande, je n’avais pas l’icône expédié de coché, il a pris 1 mois de plus avant d’apparaître. C’est une experience que je ne veux plus vivre de commander , j’espere Prendre ca stock la,prochaine fois.
Oh non. Definitely, our purchasing processes weren’t great. I hope you will receive it soon.
Sponsored

 
 




Top